Дотримання етикету спілкування електронною поштою робить ведення переписки більш ефективним і приємним.
1. Завжди вказуйте тему листа, з безликими листами адресату буде незручно працювати. Намагайтеся максимально чітко і ясно її формулювати. Невдала формулювання: «Ось що мені не сподобалося». Набагато краще: «Проект Кобра. Зауваження до ТЗ ».
2. Уважно переглядайте текст свого листа перед тим, як його відіслати. У відправленому листі вже нічого не виправиш.
3. Намагайтеся не допускати помилок у правописі. Якщо Ви не впевнені у своїй грамотності, використовуйте спеціальні програми.
4. Уникайте скорочень, спеціальних термінів і жаргонних виразів, якщо Ви не впевнені в тому, що вони зрозумілі адресату.
5. Слідкуйте за тоном листа. Текст вимагає більше ввічливих слів і точності висловів, ніж усне мовлення, в якій смислові відтінки частково передаються інтонацією.
6. Не зловживайте ВЕЛИКИМИ БУКВАМИ, знаки оклику та питання!! ВИ Ж НЕ ЛЮБИТЕ, коли на вас кричать?????!! Та й читається такий текст погано.
7. По можливості відразу відповідайте на отримані листи. Нехай навіть у відповіді буде тільки підтверджено факт отримання листа і обіцянку пізніше надіслати відповідь по суті («На жаль, сьогодні я дуже зайнятий»). Відповідь «Не знаю» або «Прошу Вас більше не звертатися до мене з цього приводу» краще глухого мовчання, якщо тільки що надійшло лист не є рекламною розсилкою.